Educació inclusiva i respectuosa

Educació inclusiva i respectuosa

Durant el primer trimestre d’aquest any més de 80 infants han gaudit de diverses jornades de lleure durant el cap de setmana, amb activitats dins del Parc Natural del Montseny.

Els infants del projecte acompanyats de les educadores de la Fundació han executat diverses activitats per fomentar l’aprenentatge en grup, l’autoconeixement i el respecte. Un cop finalitzada la jornada, les educadores realitzen avaluacions de les diferents competències treballades amb objecte d’acompanyar a les famílies amb la seva responsabilitat més gran, com és l’educació dels infants.

Adaptacions a les  mesures de seguretat COVID-19

  • Nous grups d’atenció.
  • Grups estables o grups bombolles reduïts.
  • Redistribució dels grups per zones i barris.
  • Reducció de contacte i activitats en llocs oberts.
  • Activitats dins i fora de la ciutat.
  • Adaptació de les activitats als protocols establerts per a activitats educatives.

Des del passat mes d’octubre treballem amb grups reduïts minimitzant els contactes, els grups estan formats per infants de la mateixa edat i una educadora referent que s’encarrega de les tutories.

La programació de les activitat per cada grup de tutoria te en compte totes les normatives actualitzades de salut, pel que procura que totes les activitats de la jornada es facin amb seguretat (en espais oberts o amb condicions de ventilació d’espais, respectant la distància de seguretat i amb la mascareta).

Aquestes mesures ens han permet garantir de forma més efectiva el compliment de les mesures de seguretat durant les jornades de lleure a La Casa de l’Aire.

Deixa un comentari

No publicarem la teva adreça d'email